wtorek, 5 lipca 2011

Recenzja: szampony i odżywki

Witam wszystkich w ten jakże mokry dzień,
Pada od samego rana, na szczęście jest internet:)
Od dnia dzisiejszego codziennie będę zamieszczała recenzje moich kosmetyków. Mam nadzieje, że Wam się przydadzą. Moim celem jest doradzić Wam jak najlepiej i przestrzec Was przed bublami, których jest coraz więcej na rynku.
Zaczynam od szamponów i odżywek do spłukiwania. Jednak najpierw krótka historia o moich włoskach.
Moje włosy są hmm...jakie są. Będąc dzieckiem miałam słodkie blond loczki,


Niestety w wieku 15lat stwierdziłam, że chce mieć czarne i tak też uczyniłam. W ciągu mojej kariery farbowania miałam już każdy kolor od czarnego z czerwonymi pasemkami(blee) przez niebieski aż po rudy(pomarańczowy). Rok temu doszłam do wniosku,że przestaje farbować(poszłam w ślady przyjaciółki). Powiem Wam szczerze, że dzięki temu, że nie farbuje i dużo rzadziej je prostuje kondycja moich włosów się zmieniła na lepsze.  Fakt faktem końcówki są nadal ostre i świszczą jak słoma w palcach, ale nowe odrosty(do połowy włosów) są już znacznie lepsze.
Bardzo podoba mi sie nowy trend mody włosowej hihi Czyli ciemne u góry jasne u dołu. No wypisz, wymaluj moje odrosty hihi.
Niestety moje włosy mają tendencje do wypadania. Wypróbowałam już multum środków mających na celu zapobieganie wypadaniu min. Bellisa, Skrzyp polny, Skrzypowita. Jedyne co naprawdę pomogło mi. był polecony przez koleżankę Vitapil. Tabletka dziennie zdziałała cuda.

Mam sporo kosmetyków do włosów,ale są w nich takie które używam bardzo często i takie których nie używam.
No to zaczynamy:


1) Head&Shoulders - przeciwłupieżowy - For Her
Nie miałam nigdy łupieżu, ale koleżanka doradziła mi go jako sposób na ściąganie koloru(starej farby blond). Szampon według producenta ma ograniczyć wypadanie włosów dzięki ograniczeniu ich łamliwości oraz oczywiście zniwelować łupież. Szamponik ten ślicznie pachnie zapach idealny dla kobiet , bardzo dobrze się pieni, ma konsystencje podobną do odżywki, jest lekki i 'jedwabny'. Włosy po nim są delikatne i w miarę ładnie się rozczesują. Cena szamponu to ok. 20PLN, nie ma odżywki pomocniczej.
W skali od 1-5 . Ten szamponik otrzymuje : 4 
2) Szampon i odżywka firmy REDKEN 5th Avenue NYC
Szampon Color extend na bazie oleju z żurawiny, producent obiecuje doskonałą ochronę koloru przed UV, doskonałe oczyszczenie włosów. Włosy mają być silne i odbijać promienie słoneczne jak lustro.
Odżywka Smooth down na bazie oleju z macadami. Jest to produkt przeznaczony do włosów zniszczonych i suchych. Ma zapobiec łamliwości włosów oraz ich elektryzowaniu się. Po regularnym używaniu włosy będą nawilżone, gładkie i odżywione.
ULUBIONE!!!! Uwielbiam te produkty. Przywiozłam je z USA. Włosy już po pierwszym użyciu są miękkie i odżywione. Ślicznie się układają i nie przetłuszczają się. Produkty są bardzo wydajne. Ja buteleczki po 1000ml używam już prawie rok. Włosy bardzo ładnie pachną i ślicznie lśnią. Chwilowo nie stosuje ich ze względu na to, że schodzę z farby a Redken doskonale dba o kolor i nie pozwala włosom spłowieć. Polecam szampon osobą z kiepską kondycją włosów oraz osobom które chcą utrzymać kolor włosów farbowanych. Mój rudy trzymał się bardzo długo kiedy używałam te produkty. Produkty można kupić na Allegro ceny są zróżnicowane ja kupiłam na promocji za 15$ butla. Na Allegro 250ml za ok. 45PLN
Moja ocena : -5( minus za cenę)


3)Szampon Joanna- Naturia z miodem i cytyną
Przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych.Producent obiecuje, że składniki aktywne zawarte w produkcie zapewnią włosom i skórze głowy zdrowy i piekny wygląd.
Nie, nie, nie straszny bubel. Kupiłam go ze wzgledu na cytryne i miód-składniki naturalne.Włosy po nim są okropne tzn. twarde, wysuszone jak siano i matowe. Oprócz zapachu nie znalazłam żadnego dodatkowego plusika. Cena ok. 15PLN.
Moja ocena: -2 (ładny zapach)
4) Szampon Avon naturals- Cleansing & balancing 2-in-1 Shampoo & Conditioner
Zapach mango+ ginger. Szampon i odżywka w jednym . Producent : odżywia i rewitalizuje, dokładnie usuwając zanieczyszczenia. Zapewnia miękkość i zdrowy wygląd.
Przecudny zapach. Bardzo fajnie myje się nim włoski bo się nie plączą. Po zmyciu szamponu niestety w moim przypadku odżywka jest wciąż potrzebna.Bardzo dobrze się pieni. Włosy po tym produkcie są miłe w dotyku i bardzo ładnie pachną. Układają się jak po każdym innym szamponie. Osobiście nie zauważyłam jakiegoś nie zastąpionego efektu tego szamponu.
Cena: nie wiem dostałam w prezencie
Ocena: 3,5
5)Szampon i odżywka Dove - Go fresh therapy
Szampon i odżywka zawierają ekstrakt z grejpfruta i trawy cukrowej.Producent obiecuje:
 zaawansowana formuła ochronnego serum z milionem micro cząsteczkami chroni włosy przed codziennymi zanieczyszczeniami, ultra lekka formuła nie obciąża włosów, pozostawiając włosy czyste, odżywione i puszyste przez cały dzień.
Produkty te są też niestety z zagranicy , ale widziałam, że można już je kupić w Polsce. Włosy są faktycznie odżywione, lśniące, ślicznie pachną i są bardzo delikatne w dotyku. Pompki dozujące są dodatkowym atrybutem. Są niesamowicie wydajne, wystarczy jedna dawka wielkości orzeszka laskowego i gotowe. Szampon bardzo dobrze się pieni i bez problemu się spłukuje. Nakładając odżywkę odrazu czujemy miękkość włosów.Nie polecam osobom z włosami farbowanymi bo niestety ściąga lekko kolor.
Cena: nie znam  
Moja ocena: -5(nie do włosów farbowanych)
To by było tyle z mojej kolekcji do mycia włosów. Mam nadzieje, że Wam troszkę podpowiedziałam i pomogłam. Proszę Was mocno o opinie czy pasuje Wam taki rodzaj recenzji i czy są one pomocne.
Jutro kolejna recenzja tym razem odżywek bez spłukiwania oraz masek na włosy:))

Nie łamcie się pogodą w sobotę ma być lepiej:)))

Buziaki

3 komentarze:

  1. Cześć,
    właściwie to w skomentowanym przez Ciebie wpisie, napisałam o działaniu tej bazy :)
    Zapraszam do przeczytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami faktycznie wrzucam na bloga podobne treści do tych z YT, ale jednak staram się na bloga wrzucać coś innego. Na pewno wszelkie recenzje będą i nagrywane i pisane, ale już na przykład tematy typu "haul" pozostaną jedynie na youtube :) Pewnie z czasem blog się rozrośnie więc treści zaczną się powtarzać, także nic straconego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. co do tych tabletek mam nadzieje ze mi tez uczynia cuda... oby, oby :)

    Też już nie farbuje włosków :) ciekawe jak długo wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))