niedziela, 3 lipca 2011

Chwalmy swoje

'Cudze chwalicie swojego nie znacie'.
Tydzień temu wybrałam się z chłopakiem i ze znajomymi do Czorsztyna w celu zwiedzania zamku i weekendowego relaxu. Czorsztyn to wioska położona w województwie małopolskim Tutaj więcej na ten temat.
Pogoda była cudowna a widoki niesamowite. Nigdy wcześniej nie miałam okazji być w Czorsztynie a to zaledwie 180 km od mojego miasta. To jak tam jest pięknie to się w głowie nie mieści. Zalew z błękitną  wodą. pachnący zielony las, prom który pływa od brzegu do brzegu i zamki które przypominają nam o minionych dziejach. Opis jednego z zamku Tutaj. Polecam wycieczkę do Czorsztyna każdemu. Bilet na zamek to 4PLN normalny a 2PLN studencki , co lepsze piesio wchodzi za free:)) Jak to się mówi impreza ze znajomymi bezcenna ;)
Prom zabrał nas z brzeg na którym stoi Zamek Czorsztyński na brzeg z zamkiem w Nidzicy. Widoki wspaniałe, odpoczynek lepszy niż w SPA cena promu w obie strony to 12PLN. Na brzegu w Nidzicy można dobrze zjeść, poopalać się na plaży, napić się piwka lub soczku i wszamać lody. Ach co za miejsce.
Dodaje kilka sweetaśnych fotek hehe:

Zamek w Czorsztynie
Widoki z zamku



Zamek w Nidzicy
A to ja i moje głupawki hehe


 Panienka z włokienka hiji

 A to miała być małpa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))