wtorek, 26 lipca 2011

Recenzja pudrów prasowanych

Postanowiłam zrobić kolejną recenzje. Wiem, że mam ich już dużo na blogu, ale osobiście uważam, że recenzja to przydatna sprawa. Często przed zakupem jakiegoś produktu przeszukuje internet w poszukiwaniu recenzji. Dzięki nim wiem czy warto coś kupić czy nie. W szczególności sprawdzam pudry i fluidy bo nie mam zamiaru wyrzucać kasy w błoto, choć i to mi się zdarza w porywach hihi.
OK. Zaczynam:))

1) YARDLEY London - Pressed powder - Translucent 01

Producent obiecuje: Yardley Puder w kamieniu dzięki specjalnej formule pudru cera nabiera świetlistego wyglądu. Jedyne w soim rodzaju tradycyjne pudry w kamieniu w oryginalnej wersji dostepne są w 6-ciu odcieniach.
Moja opinia: Puder jest przyjemny, ślicznie pachnie i dobrze kryje. Skusiła mnie cena i opinia pani ekspedientki. Bardzo ładne wykonanie. Po nałożeniu pudru na buzie otrzymujemy matowe wykończenie muśnięte jedwabiem, niedoskonałości zostają przykryte. 
Jest niestety jedno wielkie ALE co eliminuje wszystkie plusy !!! Po wyjściu z domq (ok. 2h) na buzi robią się paskudne plamy, które nie są widoczne zaraz po nałożeniu. Jest to dość dziwne , ponieważ puder jest transparentny i nie powinien pozostawiać plam.Paskudnie się ścina i wygląda na buzi  jak bardzo kiepskiej jakości produkt. Także NIE POLECAM!!!


Cena: 23 PLN
Ocena: +2 (ładne wykonanie i niezły początek)                            skala jak zawsze od 1-5



2) Paese - Mineralny puder rozświetlający, Efekt muśnietej słońcem skóry- Puder kryjący-rozświetlający( 2C i 3C)


Producent:  PUDER ROZŚWIETLAJĄCY łączy w sobie aksamitną gładkość pudru i kryjące właściwości podkładu. Rozprasza światło przez co optycznie wygładza wszelkie nierówności na skórze i drobne zmarszczki. Pudrowo - kremowa konsystencja, nie wymaga użycia podkładu. Wzbogacony w wosk pszczeli, który nawilża skórę i zapewnia ochronę przed wysuszeniem.
Moja Opinia:  Pisałam już o tym pudrze wcześniej i często używam go do wykonania letniego makijażu. Uwielbiam go!!! Za to, że kryje moje niedoskonałości, rozświetla buzie bardzo delikatnie, dzięki czemu buzia wygląda  zdrowo i promiennie. Pytałam koleżanki, która ma tłustą cerę w odróżnieniu do mnie i powiedziała, że pomimo rozświetlenia buzia się nie świeci jakby była tłusta. Puder ten nie tworzy efektu maski i nie obciąża cery. Nie spływa w czasie upałów. Nakładam go pędzlem na wcześniej położoną bazę.
Posiadam go w dwóch odcieniach : * 2C - Naturalny ; * 3C - Złoty Beż(ciemniejszy pomimo, że na zdjęciu wygląda inaczej). REWELACJA!!!!

Cena: 12,90 PLN
Moja ocena: 5


3) Maxfactor - Creme Puff - 05Translucent


Producent:  Połączenie podkładu w kremie i pudru do twarzy do wszystkich rodzajów cery.
Moja opiniaPuder ma ładny zapach i aksamitna konsystencje. W delikatny, ale widoczny sposób tuszuje niedoskonałości cery, nadając subtelny, naturalny kolor i matowe wykończenie. Nie zatyka porów, skóra swobodnie oddycha. Dobrze się rozprowadza. Na twarzy nie tworzy się tzw. efekt maski. Nie powoduje uczuleń. Produkt jak najbardziej godny polecenia! Jedyne co mnie irytuje to słabej jakości pudełko, które pękło kiedy otrzepywałam pędzel (peszek). 
Jak widzicie na zdjęciu już mi się niestety kończy:(
Cena: ok.26 PLN
Ocena: +4 (słabe opakowanie)


4) Wet n Wild - Ultimate Minerals; Powder foundation - Fair


Producent: Lekka, mineralna formuła zapewnia naturalny efekt, rozświetlenie i pokrycie niedoskonałości:
- kryje jak podkład, lekki jak puder,
- aplikuje się jak jedwab,
- gładka skóra, wyrównany koloryt,
- krycie od średniego po mocne,
- formuła bez talku,
- do wszystkich rodzajów cery.

Ja: Nie kryje wcale, właściwie nie robi nic. Oprószam nim buzie jako wykończenie, ale niestety nie zauważyłam żadnego z efektów o których pisze producent. Może coś robię nie tak i dlatego mi nie pasuje . No cóż. Jeśli macie odmienne zdanie to piszcie proszę.

 Cena : 6 PLN (dostępny w Pepco)
Ocena: 3( nie szkodzi; dobra cena; ładne wykonanie)


5) CoverGirl - Fresh look , pressed powder - no 320


Moja opinia:  Przywiozłam go z USA, już tam go pokochałam. Idealny na lato, nie robi efektu maski, ślicznie wygląda na buzi oraz doskonale kryje. Utrzymuje się cały dzień. Śliczne opakowanie, bardzo przydatna gąbeczka, puder jest bardzo wydajny. Miałam już 3 pudry z tej kolekcji, każdy w innym odcieniu i z każdego byłam zadowolona:) Jest jednym z moich KWC.


Cena: ok. 5$ (USA) ; ok. 10PLN (Allegro)
Ocena: 5


6) Studio MAC Fix - C3


Producent: Studio Fix to puder i podkład w jednym, łączący dobre krycie z łatwością aplikacji. Stworzony do używania na sucho, puder z pigmentami tworzy matową, jedwabistą teksturę. Zawiera krzemionkę i talk, absorbujące ze skóry serum oraz pomagające zachować gładkie, matowe wykończenie makijażu. Talk, zmielony do mikroskopijnych rozmiarów, zapewnienia skórze piękną teksturę, jednocześnie pozwala jej oddychać.


Ja:   IDEAŁ!!!!! Genialnie kryje, utrzymuje się na twarzy all day long, ślicznie wygląda, rozprowadza się idealnie, nie ciemnieje, nie daje efektu maski, twarz wygląda naturalnie, efekt profesjonalny. Wszystko na TAK za wyjątkiem ceny:(

Cena: 105 PLN
Moja Ocena: 5 ( nawet za cenę nie dam minusika)


Ufff... zakończyłam tym samym moje pudrowe wypociny:) Mam nadzieje, że pomogę w wyborze tego jedynego pudru:). Piszcie o swoich ulubieńcach, może doradzicie mi jakiś według Was idealny puder który nie kosztuje więcej niż 30-40PLN ( będę bardzo wdzięczna). Czekam na komentarze.
BUZIAKIIII

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))