czwartek, 28 lipca 2011

Moje Pędzle

Hello, miałam nakręcić filmik, ale doszłam do wniosku, że i tak nie będę wiedziała jak go dodać, także postukam w klawiaturę.
Dzisiejszy wpisik to taki mini poradnik dla tych którzy nie wiedzą do czego dany pędzel służy i  mały pokaz mojego niewielkiego dorobku:)
Tak wiec zaczynamy.
Pierwsze pedzle są z zestawu kupionego na Allegro. Kupiłam go już jakiś rok temu. Zachęciła mnie niska cena 24PLN. Nie są to pędzle profesjonalne, pomimo zapewnień producenta o naturalnym włosiu, ale nie żałuje że je zakupiłam. Całkiem dobrze się nimi maluje i nie łysieją pomimo częstego mycia:)



1) Okrągły pędzel do PUDRU. Idealnie nadaje sie do nakładania pudru w kamieniu oraz sypkiego poprzez omiatanie twarzy.
2) Mały pędzel do Pudru, Różu . Jest stosunkowo mały, wiec spokojnie można nakładać nim róż na policzki jak również puder(mała ilość).
3) Pędzelek do powiek. Nakładamy nim CIENIE. Jest szeroki i lekko zaostrzony u góry. Idealnie nadaje się do pokrycia cieniem całej powieki, jak i zagłębienia.
4) Pędzelek do powiek. Nakładam nim cienie, jest wąski wiec dobrze spisuje się w kąciku oka.
5) Pędzelek do powiek. Nadaje się do cieniowania .
6) Skośny pędzel. Używam go do nakładania eyelinera lub cieni blisko linii rzęs. Nadaje się również do   stylizacji brwi.
7) Nylonowa końcówka służy do nakładania tuszu lub stylizacji brwi np. w połączeniu z odżywką do rzes i brwi.
8) Pędzelek do ust do nakładania szminek lub błyszczyków. Osobiście zdarza mi się go używać do eyelinera.
9) Pędzel wachlarz. Przeznaczony jest do wykańczania makijażu. Kiedy po pomalowaniu oka osypie nam się cień na policzki, zamiast strzepywać go palcami lub wacikiem używamy właśnie wachlarza. Mamy pewność, że cień się nie rozmaże na poliku:)
10) Aplikator do nakładania cieni na powiekę. Osobiście go nie używam.
11) Grzebyczek do rzęs i brwi. Używam go kiedy chce rozczesać sklejone tuszem rzęsy, dzięki czemu uzyskuje naturalny wygląd(plastikowa cześć), drugą stroną przeczesuje brwi.
12) Pędzelek do eyelinera, którego nie używam gdyż jest dla mnie za cienki.

1) Mój ulubieniec z Rossmann-a. Idealny do omiatania twarzy w połączeniu z pudrem sypkim. Jego główne przeznaczenie w moim przypadku jest nakładanie pudru w kamieniu. Włosie naturalne. Cena: 24,90PLN więcej TUTAJ
2) Gruby pędzel składany. Idealny do torebki kiedy chcemy poprawić makijaż. Służy mi do wszystkiego, gdyż jest jedynym pędzlem jaki mam w torebce:) Włosie syntetyczne. Cena: 18PLN
3) Gruby, szeroki pędzel, używam go do rozcierania granic pomiędzy różem, bronzerem i pudrem. Omiatam kilkakrotnie nim buzie. Włosie syntetyczne. Cena: 12PLN
4) Szeroki krótki pędzel typu kabuki. Idealny do pudrów mineralnych, szorstkie włosie. Osobiście nie umiem i nie lubię go używam
Oba pędzle są stworzone do nakładania bronzera na kości policzkowe. Są skośne dzięki czemu idealnie zarysowują kości. Moim ulubieńcem jest nr 1(Rossmann cena:19,99PLN). Jest mniejszy i węższy, dzięki czemu łatwiej się nim nakłada bronzer. Przy użyciu 2 (Cena: 6PLN)w łatwy sposób możemy narobić sobie plam.
1) Okrągły pędzelek (Essence), idealny do rozcierania cieni na powiece jak i zacierania wszelkich granic pomiędzy cieniami. Używam go również do cieni które kładę powyżej załamania powieki. Cena: ok. 12PLN
2) Krótki włos pędzelka pomaga nam w cieniowaniu powieki, jak i nakładaniu cienia w wewnętrznej części oka. Vipera Pro. Cena: 15PLN
Pędzel firmy Pupa stworzony do nakładania fluidu. Jest zrobiony z twardego, grubego, naturalnego włosia. Osobiście nie używam go, ponieważ zatrzymuje na sobie za dużą ilość fluidu(szkoda mi).

Mam nadzieje że Was nie zanudziłam:)) Całuje

1 komentarz:

  1. Pokaźna kolekcja ;) Wstyd przynać, ale ja posiadam tylko : do różu, bronzera, ust, i 2x do cieni.

    OdpowiedzUsuń

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))