środa, 6 lipca 2011

Recenzja: odżywki bez spłukiwania oraz maseczki

Jak obiecałam, tak robię. Moja recenzja odżywek bez spłukiwania i maseczek do włosów nadchodziiiiii bum bum.
Nie ma tego aż tak dużo, ale z moim talentem do pisania (właściwie do gadania) troszku się opisze hehe
Tak wiec zaczynamy 4,3,2,1, go!!
1) Crema Midollo & Placenta - krem pielęgnacyjny z wyciągiem z łożysk (brzmi okropnie )
ProducentKrem z wyciągiem z łożysk jest specjalnym kremem bogatym w białka, aminokwasy i witaminy. Swoje działanie zawdzięcza wyciągowi z łożysk zwierzęcych. Dzięki specjalnemu składowi włosy stają się mocne i łatwe w pielęgnacji. Jest polecany szczególnie do włosów rozjaśnionych oraz suchych i łamliwych. 
Ja:) : moim skromnym zdaniem za te pieniądze ta maseczka działa idealnie. Nakładam ją na umyte włosy , które wcześniej osuszyłam ręcznikiem. Po nałożeniu zakładam czepek i okręcam recznikiem(ciepło). Jeśli siedzę w wannie to ręcznik jest zbędny. Trzymam tak zawiniętą głowę przez 15-20 minut po czym lekko podsuszam ciepłym powietrzem i spłukuje chłodną wodą. Osobiście jestem z niej zadowolona, moje włoski są po niej delikatne i nawilżone. Co mi natomiast  w niej bardzo nie odpowiada to jej zapach, jest straszny, śmierdzi żywicą. Jednak po wysuszeniu włosów zapach łagodnieje i można przeżyć:) Maseczka nie powoduje efektu tłustych włosów tzn. włosy nie przetłuszczają się szybciej niż bez jej użycia. Staram sie ją stosować raz w tygodniu, ale często mi się to nie udaje z czystego lenistwa:))
Cena: 1000ml- 16PLN
Moja ocena: (skala 1-5) -4


2) Inebrya Ice Cream Dry-T, maska odżywczo-rekonstruująca do włosów suchych.
Producent twierdzi, że jest to silnie odżywcza maska do włosów. Idealna do włosów suchych i zniszczonych. Posiada właściwości regenerujące. Bogata w mleczko migdałowe, jedwab i proteiny formuła sprawia, że włosy łatwo się rozczesują i układają. Optymalny poziom nawilżenia włókna włosa zostaje przywrócony. Włosy pozostają jedwabiście miękkie, gładkie, lśniące oraz pełne energii. 


Ja tą maskę mam już dość długo, może przez wcześniej wspomniane lenistwo a może przez fakt tego, że jest bardzo wydajna. Wystarcza nie duża ilość do pokrycia całej szczeciny:) Maska ta przepieknie pachnie : BANANOWO mniammm. Używam ją w podobny sposób jak tej powyżej z tą różnicą, że pozostaje na moich włosach przez 10-15min. Jest to jedna z moich faworytek przez fakt tego, że pozostawia włosy wygładzone, miękkie w dotyku, nawilżone i nie obciążone. Dobrze się spłukuje i nie powoduje przetłuszczania się włosów. Włoski nawet po osuszeniu pachną bananami hihi Działa regenerująco na zniszczone końcówki, może nie po pierwszym użyciu, ale cierpliwości:). Także: Lubię to! Maseczka dostepna jest w profesjonalnych sklepach fryzjerskich (ja kupiłam ją w Krk koło poczty głównej).
Cena: 500ml- ok. 40PLN
Ocena: -5(minusik za cenę)


3)Gliss Kur, Total Repair - maska intensywnie regenerująca
Producent mówi, iż jest to maska intensywnie regenerująca z 19 składnikami aktywnymi regeneruje uszkodzenia w strukturze włosów i zapewnia do 100% mniej łamiących się włosów. Skuteczna od pierwszej minuty stosowania.


Moim zdaniem jest to zwykła odżywka, którą trzyma się 1minute. Po zastosowaniu jej kilkanaście razy kondycja moich włosów nie zmieniła sie. Nie poprawiła ona struktury  włosów, nie zauważyłam też żeby je odżywiła czy też zmiękczyła:(  Hmm...moje włosy przestały się łamać zanim ją dostałam, tak wiec nie wiem jak to z nią jest pod tym kontem.Używam jej wyłącznie wtedy kiedy nie mam czasu na trzymanie maski a chce mieć wymówkę przed samą sobą, że położyłam coś więcej niż odzywkę hihi 
Cena: (sprawdzona na internecie) 300ml- 23PLN
Moja ocena: +2 (przyjemny zapach)


4) L'Biotica Biovax- intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych
Opis produktu na stronie L'Biotica: intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim suchym i zniszczonym włosom jak najlepszej kondycji.
Nowa maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie.


Zachęcona wieloma pozytywnymi ocenami na YT i blogach postanowiłam ją zakupić. Pierwsze użycie hmm...nie widzę efektu, drugie..dziesiąte hmm... wciąż nic. Tak wiec jak widzicie nie spasowała mi. Nie zauważyłam żadnego działania, stosowałam ją tak jak było zalecane z odpowiednią częstotliwością a efektów ni huhu. Jest bardzo nie ekonomiczna, ubywa w tempie błyskawicy. No niestety ja jej nie lubię i raczej już nie polubię bo została mi na jedno użycie.
Cena: (zależy od apteki) 15-19PLN
Moja ocena: 2(nie pomaga, ale nie szkodzi)

5)Rarmona Radical-mgiełka wzmacniająca do włosów 
Producent: Składniki bioaktywne zawarte w mgiełce wzmacniają włosy, hamują ich wypadanie oraz chronią przed łamliwością i rozdwajaniem. Mgiełka chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem spowodowanym również używaniem suszarki. Po zastosowaniu mgiełki włosy staja się wyraźnie grubsze, miękkie i jedwabiście gładkie.
Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego, proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty oraz prowitaminę B5.


Kupiłam tą mgiełkę ze względu na zawarty w niej skrzyp polny. Ponieważ jestem nieobowiązkowa w braniu tabletek postanowiłam zaatakować z zewnątrz. Tak wiec jest mi obojętna wiem troszkę dziwnie to brzmi, ale mam na myśli to, że ani mi się nie przysłużyła, ani mi nie zaszkodziła. Zapach jest bardzo ziołowy co mnie się osobiście podoba. Po spryskaniu włosów są one twarde może ze względu na naturalne składniki. Mgiełka ta nic nie daje moim włosom. Także na pewno nie kupiłabym jej kolejny raz.
Cena: 7PLN
Moja opinia: 3

6) Pantene Pro-V , Aqua Light- lekka dwufazowa odżywka w sprayu 
Na tyle opakowania widniejeDelikatny, dwufazowy odżywczy spray stylizuje i odświeża włosy pomiędzy myciami. Pierwsza (górna) faza kosmetyku zawiera substancje wzmacniające, które ułatwiają rozczesywanie, a skupiona pod nim druga faza z pantenolem zapewnia natychmiastowe wygładzenie fryzury. Spray może być stosowany w ciągu dnia na mokre lub suche kosmyki. 

Jest to moja ulubiona odżywka w sprayu. Spryskuje nią wilgotne włosy. Nie muszę ich przeczesywać ona sama po kilku minutkach rozplątuje włosy. Po wysuszeniu włosy są mięciutkie, nawilżone, posłuszne, nie elektryzują się, ślicznie pachną, są lśniące, nie przetłuszczają się. Nie obciąża włosów.Bardzo poprawiła kondycje moich włosów. Buteleczka ma dobry atomizer. Jestem już bliska wykorzystania   2 buteleczki i zamierzam kupić kolejną. Polecam, bo warto.
Cena: 14PLN
Moja ocena: 5


6) L'biotica Biovax A+E, Serum wzmacniające
Według producenta : A+E Serum Wzmacniające:
- Odżywia zniszczone partie włosów.
- Zmniejsza ich łamliwość.
- Nadaje włosom naturalny połysk i gładkość.
- Hamuje rozdwajanie końcówek.
- Wzmacnia naturalną barierę ochronną włosa.


Tak wiec serum ma pomóc zregenerować rozdwojone końcówki. Pierwszy raz kiedy użyłam go byłam zachwycona. Dostałam jego próbkę  przy kupnie maseczki. Spodobał mi się i kupiłam całą buteleczkę. Stosuje go na mokre włosy  nie tylko na końcówki, ale tez na całość włosów. Włoski są o niebo delikatniejsze i lśnią. Co do końcówek to zauważyłam poprawę w czasie używania. Jest niesamowicie wydajnym produktem. Wystarczy jedno naciśniecie pompki i całe włoski pokryte. Nie powinno sie go jednak stosować z jakimiś innymi odżywkami ponieważ przetłuści nam włosy. Po skończeniu buteleczki nie kupiłam go ponownie ze względu na zawarty w nim silikon, który jak wiemy nie sprzyja naszym włosom na dłuższą metę.
Cena:15ml- 13PLN
Moja ocena: -4 (zawarty silikon)

7) CHI Silk Infusion
Producent: CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania. Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona o proteiny sojowe i pszenicy. Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża, ułatwia układanie. Chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd. 

Co do tego jedwabiu zgadzam się z producentem, mała ilość ujarzmi i nada włosom połysk, ale niestety duża ilość przetłuści je. Chroni włosy dość dobrze. Jedyne co mi bardzo w tym produkcie przeszkadza to po raz kolejny SILIKON (jak sama nazwa wskazuje), tak wiec nie dla mnie.
Cena: 15ml- 7 PLN
Moja ocena: -4 (silikon)


8) Apteczka babuni - Olej rycynowy
Tego babcinego specyfiku używam już od długiego czasu. Dodaje go do własnoręcznie robionych odżywek lub po prostu wsmarowuje we włosy i pozostawiam na pewien czas. Efekt jest zniewalający. Włosy się błyszczą i są nawilżone. Stosuje go również do rzęs i brwi jako odżywka spisuje się idealnie. Jeśli chodzi o włosy to nie polecam go osobom którym włosy się przetłuszczają:)
Cena: 2PLN
Moja opinia: 4
Na tym zakończę ten jak bardzo długi wywód o produktach do włosów:) Mam nadzieje, że nie posnęłyście . Hallo pobudeczka:)
Kolejna recenzja będzie o produktach do pielęgnacji ciała:)) Jutro natomiast napisze o masce algowej.
Wielkie Buziaczki:*
Miłej nocki

5 komentarzy:

  1. Ojej ile tego. :) Bardzo pdzydatny post. :) Ja często używam kosmetyków firmy GlissKur i zawsze byłam zadowolona. Jednak jeżeli ta maska działa tak samo jak odżywka, to bez sensu płacić za nią więcej.
    Zastanawiam się też nad zakupem tej Aqua Light. I BioVax. Swego czasu słyszałam o niej dużo dobrego na youtube. :)

    A co do tego, że nie możesz mnie dodać do blogrolla, to też tak czasami mam. Ale jak dodam więcej blogów do obserwowanych, to problem znika. Ewentualnie zawsze można dodać adres ręcznie. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam biovaxu od jakiś 2 miesięcy i jestem bardzo zadowolona :)

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sonnaille- polecam Ci bardzo tą odżywke w sprayu jest naprawde rewelacyjna:) Co do Biovax to zastanawiam sie czy przez działanie YT każdy tak go polubił czy ja poprostu mam włoski nie do niego. Co do Gliss Kur to dokładnie wole lupić odżywke jest tańsza. Już dodaje odrecznie do blogrolla:))
    Pralinka- dzieki wielkie za komentarz, odwiedziny i dodanie zaraz lookne do Ciebie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skusze sie na tą odżywkę z Pantene (; !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest REWELACYJNA!!! Zobaczysz jakie są super włosy po niej i co najlepsze NIE puszą się:)))

    OdpowiedzUsuń

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))