wtorek, 17 stycznia 2012

Takie sobie o ...

Witam zimowo:)
Wrrr...u mnie nie przestaje padać śnieg. Nie moge narzekać, ponieważ temperatura nie jest taka zła:) Zaledwie -1C. Ojj miałam już taką nadzieje, że zima nas w tym roku ominie. Nie wiem jak Wy, ale ja w takie dni jestem potwornie leniwa. Nie chce mi sie nawet wyciągać noska za drzwi a tu musze co 2godzinki wychodzić z moim Biszkoptem siusiu ;)


Dzisiaj kochani nie mam dla Was nic konkretnego, bo nawet tu dorwała mnie zima. Moje pomysły zostały zasypane przez śnieg hihi Ja cały dzień siedze pod kocykiem...przede mną laptop a obok niego kubeczek z kawą.

Musiałam wyjść jedynie po zakupy, bo dzisiaj gotuje tyrolskie danie z przepisu ze strony Kasi i Zosi -  make life easier . Hmm...zobaczymy jak mi wyjdzie hihi Zrobie później aktualizacje. Tak wyglądał mój dzisiejszy szybki makijaż zakupowy:)


A to mój ostatnio ulubiony kawałek. Mam bardzo miłe wspomnienia z nim związane. Wam polecam go na ocieplenie tego śnieżnego dnia :)
XOXO do jutra :*

AKTUALIZACJA:) Kochani obiad zrobiony i zjedzony. Wyszedł pysznie, ziemniaki wspaniale przeszły wędzonym boczkiem i cebulkom.

 Tyrolskie danie mniammm...teraz czas iść jodłować hihi;)

8 komentarzy:

  1. Moje storczyki tez kwitną :D
    Ale białego nie mam.
    Twój bialy storczyk ładie się komponuje z bielą za oknem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również biało. Niestety ferie mi się jeszcze nie zaczęły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niestety kochana, inni skończą i pójdą do szkoły a ty będziesz dopiero zaczynała odpoczynek;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna jesteś :). Masz laptop, który mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje:* No laptop s super sprawdza, wcześniej miałam mojego wymarzonego mac-a i s popsuł:((

      Usuń
  4. albo mi się wydaje, albo sporo schudłaś . mnie zima niestety też zaskoczyła, a już tak się cieszyłam, że w tym roku jej nie będzie :(
    obiadek wygląda smakowicie, pewnie niebawem skuszę się na jego przygotowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrcze nie wiem jak z tym schudnięciem;) Wszyscy mi mówią, że niby schudłam a ja tego ani nie widzę ani nie czuje hmm...Podobno śnieg ma wkrótce zniknąć :))

      Usuń

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))