wtorek, 17 stycznia 2012

FACEBOOK i JA:)

Kochani moi założyłam dzisiaj konto na Facebook-u na które serdecznie Was zapraszam.
Bedą tam informacje na każdy temat.
Zakupy, kosmetyki, sceny z życia wzięte:) Dzięki FB będzie mi łatwiej się z Wami komunikować na bieżąco:)
Już nie bede musiała kombinować jak tu przesłać coś na bloga tylko pyk pstryk myk i jest u Was na FB:)
Zapraszam na MOJE KONTO i zapraszam do wciśnięcia LUBIE TO !  Dzięki czemu będziecie wiedziały codziennie co u mnie i co w sklepach hihi  :)
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))