poniedziałek, 24 października 2011

Wkręć się w Matrix

Dopiero się cieszyłam, że nadszedł weekend a już po wszystkim :( No nic byle do przyszłego :) Jak już wiecie(dziękuje za miłe słowa) pofarbowałam lekko włoski. Jedna z moich czytelniczek zapytała mnie o specyfik do uzyskania loczków. Tak wiec jak obiecałam opisuje to cacko.
Produktem który był mi zachwalany przez wiele osób. Nie tylko przez znajome, ale też przez dwóch fryzjerów w tym przez mojego jest MATRIX Total Results Curl Super Definer. Dłuuuga nazwa, ale też długi okres skrętów włosków;) Produkt ma konsystencje żelu. Jest stworzony do włosów kręconych lub tych co sobie lubią podkręcić się.
Oto co napisano na tubce:


OPAKOWANIE:
Produkt dostajemy w tubce 200ml. Ma solidne plastikowe zamkniecie(jak to w tubkach). Nie łamie się nawet jak spadnie hihi wypróbowałam:)  Cena produktu zależy od salonu w którym kupujemy produkt. Niestety żel ten nie jest dostępny w sklepach. Ja za swój zapłaciłam 47PLN. Sporo, ale produkt wystarczy mi na bardzo długo, ponieważ jest niesamowicie wydajny. Ilość fasolki wystarczy na pokrycie moich loczków:)

KONSYSTENCJA:
Jak już wspomniałam produkt ma konsystencje żelu. Nie jest to jednak typowy żel. Moim i nie tylko moim zdaniem jest on bardziej płynny niż żel, coś jak zagęszczona woda hihi. Przepięknie pachnie. Zapach jest bardzo świeży, uwielbiam go czuć na włosach:)
EFEKT:
Efekt jest meegaaa. Włosy potraktowane tym specyfikiem nareszcie się kręcą. Żel nakładamy na mokre włosy które traktujemy dyfuzorem. Jeśli nie posiadamy suszarki z dyfuzorem po nałożeniu żelku włoski  przez chwil ugniatamy rączkami i zostawiamy do wysuszenia:) Włosy po żelu są lekko sklejone, ale bez obaw nie widać tego ani ciut ciut. Rano przed wyjściem NIE czeszemy włosów!!! Tylko moczymy dłonie i wilgotnymi ugniatamy loczki. W ten też sposób uzyskujemy efekt świeżych loków. Efekt kręcenia utrzymuje się aż do momentu umycia włosów.

PODSUMOWANIE:
Tak wiec. Polecam ten żel każdemu kto szuka specyfiku do włosów nie znośnych lub kręconych. Efekt zadowolenia pewny. Próbowałam już wielu rzeczy i żaden oprócz tego się nie spisał. Oprócz żelu z tej samej serii możemy zakupić szampon i odżywkę. Ja skusiłam się tylko na żel bo gwarantuje efekt widoczny gołym okiem:)

Mój KWC jeśli chodzi o włosy - loki


Ocena : 5 (pomimo ceny)
Na miłą nockę zdradzam Wam kto pomaga mi w pisaniu postów:

 XOXO Kochani

2 komentarze:

  1. Też mam kręcone włosy i moim ulubionym żelem ever jest żel z Kemon Hair manya Cosmo. też żel jest wyśmienity, uwielbiam go, kocham i same ochy i achy na jego temat mogłabym tu pisać. Niestety cena powala bo aż 90 zł ale jest wydajny, zapach ma obłędny, kolor seledynowy a w środku zatopione mnóstwo srebrnych mikrodrobinek. efekt po wysuszeniu z dyfuzorem powala na kolana. Z Matrixa też ma fajne żele jednak moim faworytem pozostaje żel Cosmo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie produkty tej firmy sa bardzo dobre :)
    A pomocnika masz słodkiego :) Pamiętam jak rok temu moja była taka malusia,a teraz waży już 5 kg :)

    OdpowiedzUsuń

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))