środa, 5 października 2011

Brak odpowiedzi od zwycięscy = kolejna WYGRANA!!!

Kochane moje. Paulina:) - zwyciężczyni rozdania nie odezwała się. Tak wiec maszyna losująca wylosowała kolejną osobę. Mam nadzieje, że ta osoba się odezwie i poda adres:)
Bardzo mi przykro, że Paulina:) sie nie odezwała, niestety napisałam, że ma czas do środy:(
Tak wiec Rozdanie wakacyjne wygrywa:

SYPA 

sypa pisze...




Zgłaszam się ;)
Obserwuję jako sypa
Mail: sypasypa@wp.pl
Notka o rozdaniu: http://chemical-health.blogspot.com/2011/09/pomadka-kolagenowa-od-firmy-mollon.html
+jesteś u mnie w blogroll'u ;)

5 komentarzy:

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))