środa, 4 maja 2011

Ulubieńcy miesiąca kwietnia

Witam,
Dzisiaj mój pierwszy wpis. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubionymi kosmetykami w miesiącu kwietniu Upiiii.... Mam niestety przykrą wiadomość zdjęcia kosmetyków dodam później ze względu na usterkę mojego kofaniutkiego aparatu.
Tak więc :
Kosmetyk numero 1 to ... SOFT CREAM  firmy Wickies dostępny w sklepie Kaufland za jedyne 4zł. Jest to krem przeznaczony do pielęgnacji skóry dziecka. Zawiera ekstakt z rumianku.Jest wspaniały, pachnie pięknie jak dzidziuś, dodatkowo zmiękcza naszą skórę i pozostawia ją naprawdę delikatną jak pupcia niemowlaka. Wchłania się szybko przynajmniej w moją suchą skórę.Ja używam go na wieczór po zmyciu makijażu lub rano gdy wiem, że spędzę w domu większość dnia.
Kosmetyk numero 2 to Płyn do demakijażu oczu z wyciągiem ze świetlika firmy Carrefour. Skłoniłam się do niego ze względu na cenę 6 zł oraz dlatego, że ja mam okropne cienie pod oczami oraz paskudne worki . Jestem z nigo bardzo zadowolona zmywa mój całodzienny makijaż bez żadnych problemów przy czym nie powoduje podrażnienia okolic oczu i nie tworzy efektu ZOMBICH oczów hihi.
Kosmetyk 3 to poczwórny cień marki GOSH - Jamaica RewELAcja !!!!http://www.gosh.net.pl/gosh-cien-quatro-q49-jamaica-3g-p-7537.html?page=5 oznaczenie Q49 Przepiękne nasycone kolory, bardzo dobrze napigmentowane doskonale trzymają się na oczach bez bazy , dają niesamowity efekt makijaż wygląda wspaniale. Obiecuje dodać zdjęcie zrobione tymi cieniami. Udało mi się zakupić tą paletkę w promocji w jednym z KRK sklepów kosmetycznych była ona UWAGA gratisem do czarnej kredki tej samej firmy . Za tą paletkę i za czarną kredkę zapłaciłam 32zł!!!!! Jeśli ktoś zainteresowanym podam adres tego sklepu Pani sprzedawczyni jest złotą kobietą i zawsze dobrze doradzi wiem to z doświadczenia nie nie jest moją znajomą hihi. Co do kredki to nie mogę narzekać ale wolę eyeliner w żelu.
Kosmetyk 4 to firmy Natural Care(dostępny w Kaufland) Facial Peeling Cream z Masłem shae i koenzymQ10 i witamina E .Jego zadaniem jest głębokie oczyszczenie. Jest to kremowy peeling do twarzy. Delikatnie złuszcza nadaje się jak najbardziej do codziennego użytku lekko złuszcza stary naskórek. Zapach bardzo delikatny , konsystencja kremu. Ja używam go również kiedy robię pedicure sprawdza się rewelacyjnie
Kosmetyk 5 to Subtelne rozświetlenie Kremowa Maska-Perła firmy Marion SPA http://www.ceneo.pl/9992027  producent obiecuje że doda naszej skórze kolorytu i blasku, zapewni optymalne nawilżenie ,przywróci napięcie i elastyczność jak i złagodzi podrażnienie. Hmmm.... no więc tak koloryt skóry mi się nie zmienił ale mój pyszczek po jej zastosowaniu stał się delikatniejszy i faktycznie złagodziła mi zaczerwienienia na nim. Nawilża bardzo dobrze i buzia się po niej nie świeci Fakt faktem ja mam suchą cerę ale znalazłam sobie króliczka doświadczalnego czyli moją koleżankę z cerą tłusta która przetestowała tą maskę i buzia się jej nie świeciła a twierdziła że jest bardziej nawilżona tak wiec Hurraaa PLusik dla maski. Ja stosuje ją rano jako baza pod podkład. W tej roli sprawdza się idealnie. Konsystencja żelu utrzymuje mój make up przez cały dzień. Co lepsze kładąc ją nie muszę kłaść fluidu omiatam buźkę tylko pudrem w kamieniu i działa.Tak więc zachęcam do kupna. Maska ta (podobno) otrzymała Laur Konsumenta 2010.
Ulala ale się tego nazbierało Oki nie będę zanudzała jeszcze tylko 2 rzeczy i kończę reszta innym razem :)))
Kosmetyk no 6 to FARMASI Soft Silky WET & DRY Foundation no 15.http://www.tanalize.com/default.aspx?k=26&u=21&uid=7&b=3 Ok więc firma ta jest tu wkleję pożyczony text :Produkty FARMASI to przede wszystkim kosmetyki kolorowe. Ich składniki, w większości zostały wyprodukowane we Francji, dlatego mają świetną jakość i niską cenę. Z powodzeniem konkurują z kosmetykami z górnej półki. 
 Ja jestem z tego pudru bardzo zadowolona. Ponieważ powoli kończy mi się puder Studio Fix MAC postanowiłam znaleźć coś co mi go zastąpi za godziwie nie duże pieniądze i się udało. Puder trzyma się bardzo dobrze na buzi, nie robi plam i nie obciąża skóry. Bardzo dobrze matuje i kryje , pachnie przepięknie w ciągu dnia używam go na such natomiast na noc aplikuję go zwilżoną gąbeczką dodaną do niego dzięki czemu uzyskuję efekt sceniczny. Po zwilżeniu zachowuje się jak 2w1 fluid plus puder. Gorąco Wam dziewuszki go polecam . Ja w KRK kupiłam go w cenie 18zł!!!!!!!!!!!!! Z tej samej firmy posiadam również rozświetlacz ale o tym kiedy indziej:)))
Last but not Least to 4w1 Roll-on pod oczy z kofeiną i wyciągiem z kasztanowca Rival De Loop(Rossman). Ma on za zadanie redukować cienie pod oczami, nawilżać i schładzać. Jak już wspomniałam mam straaaaszeczne cienie pod oczami ale to juz podobno mam z lenistwa i z dzieciństwa hihi Ten roll on działa jak korektor maskuje cienie i faktycznie sprawia że czujemy chłód w miejscu aplikacji. Nie zauważyłam żeby cienie zniknęły ale spisuje się rewelacyjnie jako codzienny korektor. Wrzucamy do torebeczki i fiuu na miasto a jakby co szybka aplikacja. Przeznaczony jest do cery jasnej do średniej. Szybko wyruwnuje się kolorystycznie z naszą cerą. Polecam kosztuje tylko 9zł. Naprawdę warte spróbowania. Opakowanie jest brązowe z wielkim napisem Hydro i cosik tam po niemiecku hehe.

To by było na tyle mam WIIIEEEELLKKĄĄĄ nadzieję, że Wam się podoba mój wpis. W najblizszym czasie zamierzam zrobic recenzje, makijaże, stroje dnia , co kupiłam i wieeele innych rzeczy wszystko z foto bo nie wiem jak to jest z tymi filmikami może się nauczę.
BUZIAKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzejmie proszę o konstruktywne komentarze. Wpisy tupu ' Hej super blog. Zapraszam do siebie' będą usuwane:( Zawsze po przeczytaniu komentarza wchodzę na blog danej osoby, także nie musicie się auto-promować. Na pytania pozostawione w komentarzach najczęściej odpisuję u siebie :))